kolmapäev, 11. veebruar 2009

VÕLUKRINGEL.

Kord elas pagar tal oli palju palju kringleid.Neid oli tal igasuguseid.Küll oli rosina kringel,šokolaadiga,õuna kringel ja veel hästi palju kringleid.Ühel päeval lõpetas pagar tööpäeva.


õuna kringel: Hei kas siin ka keegi on kukuu.

Marja kringel: Mis sa siin karjud ei lase kellelgi magada!!!!

Sinepi kringel: Hei moosikas mis mässad?

Moosikas: ei midagi mis sa ise ka.

šokolaadi kringel: Hei teie kõik vaatage mind mina meeldin lastele kõige rohkem.

Sinepi kringel: Sul veab jah mind antakse lastele ainult karistuseks.

Moosi kringel: Ole vait sa igavene Šoko mina meeldin kõigile mitte sina sa igavene.

Võlu kringel: Tere kõigile!

Moosi kringel: kus see turakas välja ilmus?

Šokolaadi kringel: Jah kust ta välja ilmus.

Võlukringel: Ei tea jah või polla kukilt soojalt maalt ma tulin külla.

Moosikringel: Pagar juba tuleb kõik magama!

Pagar tegi ukse lahti ja pani tule põlema mida kuidas siin nii külm on aa jah aken on ju lahti.
Ma küll ei mäleta, et ma akna lahti olen jätnud ah ega siis mdagi oigab pagar.
Siis kuuleb ta mingit nutu häält see oli sinepi kringel siis ta kohe ehmatas, et kuidas kringel rääkida oskab.Siis õhtul on ta oma töö juba valmis saanud ja läheb koju.

Võlukringel:Hei ärgake üles!!!!!!!!!!!!

Moosikringel: Hei tere kuhu sa eile nõnda ära kadusid.

Võlukringel: Ma olen ju võlu kringel ega ma siit ära läinudgi ma lihtsalt muutsin end panniks.

Šokolaadikringel: Tere sina jälle (haigutab ja muigab)


Võlukringel: Mina jah kuidas teil siin õhtul läks siis ka.

Šokolaadikringel: kõik läks sujuvalt

Võlukringel: Head aega näeme homme.


JÄTKUB JÄRGMINE OSA !!!

Kommentaare ei ole: