teisipäev, 21. aprill 2009

Ametimeeste aardejahis - Arvutivõrkude insener

Ma käisin täna Lääne-Virumaa keskraamatukogus. Ma olin koos Adrianiga seal.Me olime ühe mehega kelle nimi on Argo Kangro.Ta on arvuti võrkude insener.Ta täätab Rakvere raamatukogus. Mulle meeldivad arvutid.Argo Kangro on üks tavaline töötaja kes teeb oma iga päevast tööd.Mulle meeldib see töö mida ta teeb.Ma arvan, et ma hakkan suurena seda sama tööd tegema.See on lahe ja kaua võttev töö.Minu meelest on see töö mugav ka, sest päris mugav on ju terve päev arvuti taga olla ja arvuti nupe klõpsida.Ma arvasin, et äkki kuskil auto luksepa juures oleks lahedam aga ma mõtlesin ümbe.Ma tahtsin hoopis olla kuskil kus on arvuti või midagi sellist.Mulle meeldib arvuti.Ja kõige rohkem ise arvutis olla.Arvutis on olemas e-mailid ja igasuguseid teisi asju msn-is saab näiteks sõpratega jutu rääkida.Ma arvan, et olen suurena samal ameti postil kui ma suureks saan.Ta näitas meile kõvakettaid ja igasuguseid servereid.Seal on kõik raamatukogu salvestatud asjad ja kõik arvutid saavad selle kaudu raamatukogus interneti.Tema käest küsitakse igasuguseid asju ja tema peab ka igasugused arvutid tööle panema.Ta on siin töödanud juba 2,5 aastat.Tema peab täiustama kodulehte ja kõike raamatukogu lehti.Tema töö on kõige tähtsam vaadata, et kõik arvutid oleks korras ja, et nendega midagi ei juhtuks.Tema peab kõikide programmide eest hoolitsema ja kõikide raamatukogu serverite eest ka.

Kommentaare ei ole: