teisipäev, 7. oktoober 2008

Sügisene loodus


kui ma õue vaatan siis ma näen, et kätte on jõudnud sügis.Ma näen õues raagus puid.Ja palju kollaseid lehti.Kõik lilled juba närtsivad ilmad on rohkem vihmased kui suvel.Mulle meeldib sügisel lehtede sees mängida ja möllata.Minu isa on kogu aeg tööl, sest ta peab vilja maast ära saama.Tal on umbes 100 hektarit veel lõigata.Ja mu ema on ka tööl tema tegeleb laudas ja kontoris paberi töödega.Paberi tööd on veel nii palju teha.Vanasti lõigati ka vilja.Aga siis oli see töö raskem kui praegu kunagi ei tehtud seda tööd masinatega vaid hoopis sirpidega.Aga linna inimesed ei pidanud tööd tegema hopopis vastupidi need kes maal elasid nemad pidid linna inimestele ka vilja ehk siis
vilja



Sügis luuletus

Vihma saja külm on tuul,
nüüd on aland sügiskuu.
Lehed puudelt langenud,
ja puud on raagus ka.

Kommentaare ei ole: