neljapäev, 12. märts 2009

Minu ärikapäev

Minu ärikapäev näeks välja selline,et kui ma oma luks korteris üles tõusen New yorgis siis kutsun ma oma abilise.Käsin tall kohvi panna ja et ta mulle hommiku söögi voodisse tooks.Siis lähen ma oma peakorterisse.Seal antakse mulle paberid mille ma ära täidan.Siis lähen ma oma autoga restoraani siis ma võtan ühe suure päeva prae.Siis lähen ma tagasi kabneti.Seal on paar koosolekut.Siis ma saan koju minna oma lapse ja naise juurde.Perega käime me igal pool kus laps tahab. Iga kuu käime ka Eestis vanaema ja vanaisa juures.Siis viime kindlasti kooki ja jäätist ja sokolaadi, et laps saaks ka maiustada.Siis kui lapsel sünnipäev on siis teeme iigel suure peo ja siis kutsume me terve New yorgi ja ka terve Eesti kokku et mu lapse sünnipäeva tähistada.Kui me perega aega viidame siis käime igal pool lõbustusbargis ja ka Eestis tivolis ja kindlasti iga päev ka ujumas.Laps on mul poeg temaga käime me jõusaalis ja igalpool.Siis me mängime koos ka palli ranna võrkpalli.See mulle meeldib ja kui talv tuleb siis tuleme me Eestisse õp.Jüri kruusi juurde suusatama siis paneme meie poisi jüriga trenni tegema ja ma tahan ka näha kus ja kuidas ta suusatab ja kui palju kulda ta võidab.Siis oleksin ma oma poisi üle väga uhke kui ta just õp küriga trenni teeks.Aga vanaemale ja vana isale toome ka iga kuu raha et nad oma pensionis välja tuleksid ja et nad meile külla tuleksid ma mõtlen New yorki.


VOT SELLINE OLIGI MINU UNISTUS!!!!

Kommentaare ei ole: