pühapäev, 10. mai 2009

8-9 MAIL KÄISIME...................

Mina käisin 8-9 mai Kehras.Me käisime seal algklasside teatri festivalil.Meie esinesime ,,Kaasikese ja kakukesega".Mulle meeeldis seal väga, sest me ka ööbisime seal ja see oli väga tore.Mulle meeldis väga üts etendus sulase lood.See oli päris naljakas ka, sest nad rääkisid seal võro keeles.Ma tahaksin veel minna sihukestele üritustele ja niiedasi.Näiteks ma tahaks minna Poku maale kuhu me suvel ka lähme.Ma loodan, et me lähme sinna terve klassiga.Sügisel on see teatri päev meie koolis, aga see ei ole festival.See on terve Lääne-Virumaa peale.Ma arvan, et meil on selleks ajaks juba uus etendus.Ma väga tahaks ka teist korda selle ära võita.Ma loodan, et me sügisel viimasteks ei jää.Pigem jääme me esimeseks.


Kohtume Uhtna Põhikoolis!!!

Kommentaare ei ole: