teisipäev, 9. veebruar 2010

OLÜMPIA.

Elasid kord Margus ja Adrian.Nad tahtsid väga olümpiamängudele minna murdmaa suusatamisse. Siis rääkis õp. Jüri kruus:, "et te pole selle jaoks vee vormis." Ta aga mõtles, et teil on aega kuu, et tõestada, et saate hakkama.Margus ja Adrian asusid kohe trenni tegema. nad tegid kilte ajale ja lõpuks sõitsid nad nii hästi, et sõitsid kilt 30.s. Kuu sai läbi ja siis tuli õp jüri. Ta lasi neil ajale teha 2km. Me sõitsime 2km. 1min.Õp. Jüri sai aru, et me oleme kõvasti tööd teinud. Ta lasi meid olümoiale.Me tegime Adrianniga üshis stardi ja ka lõpetasime koos, nii et saime mõlemad kuldmedalid.Me mõtlesime, et teised on meist nii taga, et lähme teeme veel sada km.Siis kui me olime metsa rajale jõudnud astus põõsast välja karu.Me tahtsime plehku panna aga siis kostus karu suust hääl, et ärge kartke ma teie sõber ma ei tee teile midagi. Me imestasime kuidas karu saab rääkida.Me puhusime sõbralikult juttu ja siis me läksime ja jätsime karuga hüvasti. Lükkas karu meile väga väga suure hoo sisse, et me eipidand 50 km. järest üldse tõukamagi.Me jäime seisma.Seal üle tee kõndis rebane.Me arvasime, et ta on marutaudis ja hakkasime ära sõitma. Rebane ütles: "ma olen sõber mind mitte kartma tohtima." Te arvate, et olete siin mingi 2h. sõitnud siis te eksite väga, sest see on võlumets.Päriselt olete te sõitnud alles 2min., aga te ei märka seda.Kohe tekkis poistel mõte küsida kas te sellepärast saateki inimestega rääkida.Väga õige tähelepanek ütles rebane.Minge nüüd ja pange endale kahe kordne kuldmedal kaela.Kuidas sa seda tead, et meil täna veel üks medal tuleb.Ma näen seda ma olen selgeltnägija.Ma näen ka seda, et te lähte pärast suusatamist ka ujuma.Lipake nüüd.Poisid sõitsid edasi ja jõudsid finishisse.Tõe poolest pandi neile ka teine kuldmedal kaela.Neid saateti ujuma.Ka pärast suppi sööma.Ja hiljem ütles õpetaja Jüri Kruus:, "et on aeg koju minna."Nüüd usuvad Margus ja Adrian, et loomad suudavad tõesti rääkida. Nii meie seik lõppeski.

Kommentaare ei ole: