teisipäev, 26. jaanuar 2010

II osa ahvi pojast

Ahvi poeg leidis endale väga palju sõpru.Nad käisid alati päeval kell 15.00 dzunglis puult puule hüpamas.Neil oli väga lõbus.Nende vanemad vaatasid neid üsna hea pilguga.Aga järsku satus nende valdusesse gepart. Kõik jooksid oma vanemate juurde ja nad läksid koos vanematega peitu.Järsku ütles üks hääl. Ärge kartke ma ei tee teile viga. Ma tulin lihtsalt vaatama kuidas teil läheb.mind visati karjast välja, sest ma olin liiga sõbralik.Ma mõtlesin, et äkki saab teie juures peavarju.Suur gorilla isand lausus kui sa tõesti oled nii sõbralik siis sa võid siia jääda, aga ainult katseajaks. Kui sa tõesti meile viga ei tee siis võid siia ka hiljem elama tulla.Aitäh ütles Gepard
te olete ka nii sõbralikud.Järgmise päeval jutustas Gepard oma loo miks ta välja visati.
Isand Gorilla läks Gepardi isa jutule.Ja ta läks ja rääkis Gepardi isaga kuid siis ütles Gorilla mwil on ka metsas üks erinev ahvi poeg.Tal on kaks imeliku roosat triipu.Aga me kõik armastame teda sellisena nagu ta on.Väike roosapanter tuli välja ja ütles Teie poeg on meile väga hea sõber kuid parem oleks kui me saaks ka teiste Gepardi poegadega sõbrustada.Gepardi isa oli nõus.
Ja ta tõotas, et kui teid silmitseb hädaoht siis tuleme meie alati appi.Terve Gepardi kuningriigi elanikud olid sellega nõus.Ja nad ehitasid ahvide kodu enda kõrvale.Nüüdsest on nad naabrid ja hoiatavad üksteist kurjade asjade eest.Muisugi võtis ka Gepardi isa oma poja tagsi.

JA KUI NAD VEEL SURNUD EI OLE SIIS ELAVAD NA SÕBRALIKULT KOOS GEPARTITEGA VEEL TÄNASE PÄEVANI!!!

Kommentaare ei ole: