neljapäev, 21. jaanuar 2010

pannkoogi näidend

pannkoogid: Meie maitseme kõigile teie pole midagi väärt

jahu: Tänu meile sa üldse valmis oled saanud

suhkur: jahul on õigus

taigen: Mina olin see kes pannile pandi!


pott: Mina nägin seda pealt

pann: Ja mulle valati teda veel peale enne kui ta pannkook oli

pannkoogid: Ma arvan, et see on täitsa vale jutt. (pahura näoga)

Moos: Ärge siis solvuge veel pannkoogikesed! Meist saavad head sõbrad meid mpannakse veel teile täidisena.

Pannkoogid: Meie küll ei taha, et teie meile peale libisete.

Pann: Vähemat ei määri nad enam mind.

taigen: Head aega sõbrakesed ma pean nüüd minema mind on veel jäänud üks kulbi täis.

Pann: Vähemalt on see viimane!!!

taigen: head aega.

kõik koos: Head aega taigen

(jahu ja suhkur koos:) Meid pannakse ka nüüd kappi ära head aega.

Moos: Mind libistatakse pannkookidele ja siis meid süüakse koos ära.

pannkoogid: Hei opsti sõbrakesed eks järgmine kord näeme jälle.


Nii saigi pannkoogi pidu läbi. Kõik läksid laiali. Ja tahtsid muidugi järgmisel pannkoogi tegemisel ka abis olla.

Kommentaare ei ole: