teisipäev, 30. märts 2010

MINU VAHEAEG

Mina vaheajal olin ema juures k'isin Soomes suusatamas ja olin ka vnaema ja vanaisa juures.
Minu vaheajal oli plaju lahedaid asju. Kui me mu ema juures k'isime Markus ja mina siis ajas Markus mind millegi peale nii naerma, et ma naersin seal maas k]htk]veras umbes pooltundi.
Siis sellepeale, et ma naersin tuli mu vend minu tuppa ja hakkas ka naerma ema ja ta mees hakkasid ka naerma selle peale et mina naeran nad nimetasid mind segaseks.Kui me k'isime Soomes siis oli jumala lahe ma s]itsin esimest korda maesuuskadega.Ma s]itsin ka lumelauda see mulle meeldis seda olen ma ennegi teinud.Siis [ksp'ev me l'ksime mu vanaisajuurde seal oli ka Markus kaasas.Markusele meeldib v'ga mu vanaisa koer Tommy mule kaalati kui mina tulen hakkab ta r]]must haukuma.Ja selline oligi mu vaheaeg, sest k]ik mu vaheajad on sellised kodus ma tavaliselt ei passi ja kuipassin siis vaheaja l]ppup'evadel siis ma veel natuke puhkan enne kooli ja vaatan telekat ja m]nulen ja siis ka vahepeal loen raamatut.

Kommentaare ei ole: