kolmapäev, 18. november 2009

MINU PÄEVAPLAAN

Esmaspäev:Üles ärkamine 7.00 niikaua siis lähen käin pesemas ära ja söön ka.7.30 vaba aeg telekat vaadata 20 min.7.50 kooli sõit.7.55 koolis.8.00 algavad tunnid. tunnid kestavad kuni kella 13.35.Siis ma lähen trenni.Trenn kuni 15.30.Siis ma lähen koju.16.15 olen umbes kodus
Siis vahetan riided.ja hakkan õppima. õppin umbes kuni17.30.Siis ma lähen teleka ette ja vaatan mõnda huvitavat filmi.Kui mõnda lahedat või huvitavat filmi ei ole siis ma lähen arvutisse.Kui ma tahan siis olen arvutis umbes 2h.Siis ma lähen sööma õhtu sööki ja siis ma lähen käin pesemas.Peale pesemist ma tavaliselt kella 23.00 vaatan filmi või siis mängin kaarte vms.
Kell 23.00 lähen ma magama ja siis enne seda loen ma tavaliselt mõne lehekülje oma juturaamatust. JA SIIS LÄHEN MAGAMA KUNI JÄRGMISE PÄEVANI!!!

Kommentaare ei ole: