esmaspäev, 2. november 2009

Minu vaheaeg

Mina läksin neljapäev Jurmalasse ja tagasi tulin laupäev.Jurmals kui käisin siis mulle meeldis ujulas kõige rohkem oranz toeu see oli kõige lahedam seal laseksid nagu kolmandalt korruselt alla ja siis on seal selline asi nagu kukkuksid kuhukgile auku seal oli lahee selles torus.Siis oli seal nagu selline keeris tormi moodi asi või midagi taolist.aga seal sees oli lahe noh see oli nagu aqvas see lainete bassein aga natuke leebem värk.Siis seal oli väga hea teenindus seal oli joogikülmkappkus oli meie toas palju limonaade ja selliseid asju.Siis oli seal paketis ka protsetuurid.mina käisin mažaasi toolidel seal oli jumala mõnus sai ise taseme valida ja siis seal pigudada selle tooli sees olid mingid rullid need käisid üles ja alla. siis endal oli nagu hea mažaasi tunne nagu mingi prof mažöör.Siis laupäeva õhtul läksin ma oma tädi juurde seal lõhkusime jääd ja mina tegin siis gun fud siis mma lõin need hüpe pealt jalaga lõhki ja pärast proovisin ka rusikaga sain lõhki kyll aga rusikas hakkas pärast valutama siis oli küll kole valus.Aga päeast oli seal tädi juures palju lund ja see oli sula lumi siis me mängisime, et tegime lumest suured diivanid ja tugitoolid ja sellised asjad.siis me mängisime, et ühed tulid ja hakkasid vallutama seda maad ja mina pidin seda üksi kaitsma,sest kõik väiksemad olid minu vastu ja paar minu suurust ka lõpuks võitsin ikka mina

Kommentaare ei ole: