neljapäev, 13. november 2008

MINU UNELMATE KODULOOM

Minu unelmate koduloom on kass-koer-lehm-pääsuke.
Minu unelmate koduloom näeb välja nisuke: pääsukese pea lehma kere koera saba ja kassi jalad.
See 0leks minu unelmate koduloom ma toidaksin teda ja ma arvan et ta annaks piima ka, sest tal on ju lehma kere.ma käiksin temaga õues jalutamas, sest loomad ju ikka tahaksid väljas käia mitte koguaeg toas passida. Mina hoolitseks oma kodulooma eest hästi.Ma söödaks teda saia puruga, sest tal on ju pääsukese pea.Kui me taga õuest tuleksime siis ma puhastaks ta õrnad kassi käpad ära.Mul oleks oma koduloomakese üle väga hea meel.Ma arvan, et mu koduloom võidaks kõik koduloomade näitused.Ja siis ma oleks oma kodulooma üle väga väga uhke ja rõõmus.Ma arvan, et ka tema on enda üles siis päris uhke ja rõõmus.

Kommentaare ei ole: