teisipäev, 25. november 2008

YOU PETS

Tere mina olen Margus ma käin 3.kl. Meie klass tahaks, et te tuleks meile õpetajaks üheks päevaks!See oleks väga tore, kui te saate tulla, aga tead, minu meelest on see kool äge ka, kuule, kui sul aega on, siis tule õige läbi!Kas tead, et meie klass on väga äge, sest erinevalt teistest klassidest on meil smarttahvel.See on sihuke asi, mis on ühendatud arvutiga ja see on muidu ise üks suur tahvel, aga see on teistsugune kui tavalised tahvlid.Sinna laseb prosektor valgust ja siis saad vajutada näiteks interneti lehele tahvli peale, see on mõnes mõttes nagu gps-ki, aga teise programmiga.Siis on meil veel sihuke tahvel ka, kuhu saab kirjutada markeriga, no aga see on põhimõtteliselt igas klassis.
Aga meil on ka esmaspäeviti sihukesed asjad nagu kogunemised, siis tuleb terve kool kokku ja umbes mingi 10-15 minutit teeme me kogunemist.Siis hakkab meil tavaliselt klassijuhataja tund, seal me arutame, mis kogunemisel räägiti ja tehti.Mulle meeldivad need kogunemised, sest seal saab alati teada midagi uut ja põnevat.

Ma soovin: et sa tuleksid meile üheks päevaks õpetajaks!

Kommentaare ei ole: