neljapäev, 6. november 2008

See nädal.

Mina olen selle nädalaga väga rahul.Esiteks tulin kooli siis oli just vaheaeg lõppend.Me käisime sell nädalal vinnis ujumas.Seal oli väga tore mulle meeldis seal ujuda.Seal meeldis mulle eriti vaba ujumine,sest seal võis lihtsalt ujuda niisama.Et siis ei pea treeneri käseke täitma.Siis võis lihtsalt ujuda kus tahtsid.Võis väikses ja suures mina olin kõige rohkem suures.Ja Peep väikses. Tema õppis ka nende asjadega ujuma millega meie ujusime suures basseinis.Ujulas oli väga vahva ma tahaksin seal iga päev keh.kasv. käia.MUlle meeldis ujulas käik see oli väga tore. Aga täna on meil koolis isade päev ma arvan,et see on ka väga tore. Aga see pole veel olnud ootan himuga.Ma arvan, et see saab tore olema, sest Meie esineme seal ka luuletuse ja lauludega.


MA LOODAN, ET TÄNANE PÄEV ON VÄGA TORE.

Kommentaare ei ole: