neljapäev, 20. november 2008

MUUMI TROLL

Kui Muumi troll end kerra tõmbas nägi ta unes, suve. Aga siis kui ta üles ärkas siis oli nii, et ta leidis, end enda toast kuigi ta oli Muumimamma voodi ette end visanud ja seal magama jäänud. Siis muumitroll ärkas ja jooksis alla kööki ja vaatas muumimamma seal askeldab midagi aga ei tea mida oi muumimamma mida sa seal askeldad? Ah näe saigi valmis ja muumimamma patsutas käsi.Oi kulla Muumitroll sa ka juba üleval olen jah mis siis aga ku Muumipapa on. Muumipapa läks värsket kevad õhku ingama.Siis küll aga mis sa seal küpsetad Muumimamma ah ma tegin teile hommikusöögi mis sa arvad on ilusasti kaetud on ju eks.Ja väga ilusasti Muumipapa kindlasti rõõmustab ma usun sind Muumitroll aga vaata kes sealt tuleb seal on ju Biribiiga jaa on jah äkki ta tahab ka meiega hommikust süüa.Kop kop kop ja võid sisse tulla Biribiiga Muumitroll kus sa teatsid, et ma tulen ma nägin aknast aa siis küll.Oota ole tasa ma kuulen midagi mida sa kuuled mina küll ei kuule see on ju Muuskmõmmik ja on küll, sest keegi teine ei saa ju tema suu pilli mängida lähme vaatame mis ta seal teeb ja lähme vaatame mis on Muumimamma ei midagi ole aga kas te sööma siis ei tule ja me tuleme aga me kutsume Muuskmõmmiku ka sööma. Minge kutsuge ta siis ta ruttu muidu minu tehtud kook sulab lihtsalt ära. Me juba lähme tsau. Tsau Muuskmõmmik tsau Muumitroll Muuskmõmmik tule meie juurde hommikust sööma mm väga hea meelega mul ongi kõht tühi. Väga hea siis kiirustame muidu meile ei jäägi kooki lähme siis tsau kõigile .

Kommentaare ei ole: